Usługi nagrywania zapowiedzi telefonicznych i komunikatów IVR
Wykonuję nagrania głosu na potrzeby central telefonicznych, komunikaty głosowe, powitania telefoniczne, komunikaty do automatycznej sekretarki, PBX, IVR, a także nagrania innego zastosowania. Mam duże doświadczenie, a mój głos został wykorzystany setki razy w różnego rodzaju zleceniach, w tym zapowiedzi telefoniczne, spoty reklamowe, filmy, komunikaty.
Posłuchaj przykładowego nagrania:
Dobrze wykonana zapowiedź telefoniczna istotnie wpływa pozytywnie na komunikację z klientami. W zależności czy jest to centrala telefoniczna firmy, call center czy biuro obsługi klienta, głosowe komunikaty w centrali telefonicznej pozytywnie wpływają na wizerunek firmy jako takiej, której zależy na kliencie i liczącej się z jego zdaniem. Komunikat powinien być odpowiednio nagrany: dobre tempo, jakość i odpowiedni format pliku. Nagrywanie zapowiedzi głosowych powinno zostać przeprowadzone w odpowiednich warunkach akustycznych, dlatego zalecam skorzystać z usług profesjonalisty.
Każdemu klientowi oferuję nagranie komunikatów spełniających najwyższe standardy oraz dostarczę pliki w wymaganym formacie (WAVE lub MP3). Jeśli potrzebujesz zapowiedzi z podkładem muzycznym, dostarczę również bazę muzyczną z możliwością wyboru muzyki.
Zamów nagranie
Nagrania wykonuję zazwyczaj w ciągu dwóch dni od otrzymania zamówienia. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania bezpłatnej wyceny. Prześlij tekst do nagrania, w odpowiedzi otrzymasz konkretną cenę za wykonanie nagrania.
Cena:od 50 zł + VAT
Przykłady treści zapowiedzi telefonicznych
Witaj w firmie ABC.
Rozmowa jest nagrywana.
Aby połączyć się:
- z działem handlowym - wybierz 1,
- z serwisem - wybierz 2,
- z działem reklamacji - wybierz 3.
Zapraszamy na naszą stronę internetową: (...)
Dzień dobry! Firma ABC
W celu poprawy jakości naszych usług rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie zgadzasz się na nagrywanie - proszę zakończyć połączenie.
Wybierz tonowo:
- dział obsługi klienta: 1
- dział finansów: 2
- dział kadr: 3
Witamy w firmie ABC.
Rozmowy są rejestrowane. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, zapraszamy do kontaktu mailowego na adres: (tutaj adres e-mail firmy).
- biuro obsługi klienta - wciśnij 1,
- dział zakupów - wciśnij 2,
- dział księgowy - wciśnij 3.
Zapraszamy również na naszą stronę internetową: (...)
Witamy w ABC.
Wybierz temat rozmowy:
1. dział sprzedaży,
2. sekretariat,
3. pomoc techniczna,
Lub poczekaj na połączenie z konsultantem. Dziękujemy.
Niestety nie możemy odebrać Twojego połączenia. Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy biura - od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17.
Przepraszamy, ale w dniu dzisiejszym nasze biuro nie pracuje. Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00 i w soboty od 9:00 do 14:00.
Dzisiaj nasze biuro nie pracuje. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00. Zachęcamy również do kontaktu poprzez naszą stronę internetową: (...)
Powyższe teksty komunikatów są tylko przykładami, które można dowolnie modyfikować i zmieniać na swoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz pomocy przy zredagowaniu tekstów do zapowiedzi, skontaktuj się ze mną a chętnie pomogę.
Pamiętaj jednak, że zapowiedź telefoniczna:
powinna zawierać tylko niezbędne informacje
tekst zapowiedzi telefonicznej powinien być zwięzły
drzewo centrali IVR nie powinno być zbyt rozbudowane
masz obowiązek poinformować klienta o tym, że nagrywasz rozmowę
jeśli chcesz w zapowiedzi umieścić klauzulę RODO, daj klientowi wybór: poinformuj go o rejestrowaniu rozmów skrótowo na początku rozmowy, a rozszerzoną klauzulę RODO daj albo pod osobnym klawiszem, albo odeślij do firmowej strony internetowej - zobacz przykładowe komunikaty o nagrywaniu rozmowy
jeśli klient dzwoni poza godzinami pracy, poinformuj go kiedy może ponownie zadzwonić
część informacji dla swoich klientów możesz umieścić na internetowej stronie firmowej - być może zawarte tam informacje będą wystarczające
zaproś więc klienta na witrynę swojej firmy - adres zamieść na końcu zapowiedzi
rozważ nagranie zapowiedzi telefonicznej w języku innym niż polski, o ile Twoi zagraniczni klienci mogą tego potrzebować. Na pewno to docenią!
nie nagrywaj komunikatów zapowiedzi telefonicznej samodzielnie ani nie zlecaj pracownikowi, zleć to profesjonaliście